Friday, July 8, 2011

Rahsia Simbol Yahudi-Ibnuyaacob

Kulit depan buku

Saya baru sahaja usai membaca sebuah buku yang dibeli di Pesta Buku Selangor yang lalu. Ianya bertajuk "Rahsia Simbol Yahudi : membongkar rahsia simbol Freemason, Illuminati, Peace, Walt Disney, Nazi, Dollar,..." penyusun - Ibnuyaacob, terbitan MoonMedia.

Buku ini sarat dengan maklumat yang mendedahkan beberapa rahsia misteri tentang orang-orang Yahudi khususnya simbol-simbol yang berkaitan dengan agama mereka. Pendedahan yang terkandung di dalam buku ini pula adalah seperti mana hasil pembongkaran-pembongkaran yang dilakukan oleh penyiasat-penyiasat konspirasi dari barat.

Penulisan buku ini bermatlamat untuk mendedahkan perancangan rahsia golongan elit Yahudi Zionis dalam percubaan mereka menguasai dunia secara halus. "Negara kita Malaysia, juga tidak ketinggalan menerima bahang panas komplot konspirasi kuasa-kuasa besar tersebut"

Berikut adalah isi kandungannya:-

Bab 1 : Agama Judais
Bab 2 : Simbol Singa Judah
Bab 3 : Simbol Kabbalah
Bab 4 : Simbol Bintang Nabi Daud
Bab 5 : Simbol Freemason
Bab 6 : Simbol Illuminati
Bab 7 : Isyarat Tangan Illuminati Freemason
Bab 8 : Simbol Petir
Bab 9 : Simbol Helang
Bab 10 : Simbol Antichrist
Bab 11 : Simbol Nazi
Bab 12 : Nombor 666
Bab 13 : Simbol Pengakap
Bab 14 : Tengkorak dan Tulang
Bab 15 : Hormat Vulcan
Bab 16 : Konspirasi Dollar Amerika

Cendikiawan Islam terkenal seperti Sayyid Muhammad Qutb sendiri telah cuba memperbetulkan persepsi kebanyakan Muslim terhadap perancangan-perancangan golongan kuffar ini. Menurutnya,

"Kadang-kadang orang Islam berkata - tipu daya musuh sangat hebat tapi apa yang patut kita ingat ialah tipu daya itu bukanlah muncul pada hari ini atau kelmarin. Ia telah muncul sejak empat belas kurun yang lampau iaitu semenjak agama ini (Islam) diturunkan."
(Perlaksanaan Syariat Islam di Zaman Moden, 1991)

"Sesungguhnya kamu (Bani Israil) akan membuat kerusakan di muka bumu 2 kali dan kamu pasti akan menyombongkan diri dengan kesombongan yang besar. Maka apabila datang saat hukuman kejahatan yang pertama dari kejahatan itu, kami datangkan kepadamu hamba-hamba Kami yang mempunyai kekuatan basar, lalu mereka mencarimu keluar masuk kampung ke seluruh negeri. Dan itulah ketetapan yang pasti terlaksana" (QS. Al Israa' 4-5)

Saya cadangkan kepada kawan2 agar membeli buku yang bermanfaat ini untuk menambahkan pengetahuan kita tentang musuh-musuh Islam & seterusnya menambahkan kepekaan kita terhadap segala konspirasi-konspirasi yang sedang berlaku kini secara terang mahupun yang halus. Kerana saya yakin, apabila kawan2 membacanya, kawan2 akan merasa terkejut & tak sangka apabila ada di antara kita yang telah biasa melakukan simbol-simbol Yahudi ini.

"Sesungguhnya Yahudi & Nasrani tidak akan redha dengan kamu. Katakanlah 'sesungguhnya jika kamu memilih untuk mengikuti kemahuan Yahudi & Kristian ini setelah datang kepada kamu 'ilmu (Al-Quran), maka ALLAH tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu" (Al-Baqarah: 120)

Kulit belakang buku

Selain daripada buku-buku konspirasi ini, kawan2 juga boleh melayari laman web yang dikira aktif & amat komited dalam usaha menyebarkan isu-isu konspirasi dan majoritinya diusahakan sendiri oleh belia-belia Muslim.

Tajuk blog:- Dajjal: The King of the World Conspiracy
Link: http://ibnuyaacob.com/

Tajuk blog: -
Link: atasbawah.com

Tajuk blog: Bahtera Wawasan
Link: bahterawawasan.blogspot.com

Tajuk blog: Free Our Mind
Link: freeourmind-blog.blogspot.com

Tajuk blog: Illuminati = Dajjal
Link: illuminatidajjal.blogspot.com

Tajuk blog: Kumanddie Welcome You To Armageddon's Death Zone
Link: kumanddief.blogspot.com

Tajuk blog: Return of the King
Link: laskarmahdi.blogspot.com

Tajuk blog; Mistifiles
Link: mistifiles.blogspot.com

Tajuk blog: Awaken
Link: nusanaga.blogspot.com

Tajuk blog: Surah Al Kahfi
Link: surah-al-kahfi.blogspot.com

Tajuk blog: Akhbar Al Fitan: Shi'tes Are Dajjal Army
Link: tenteradajjal.blogspot.com

3 comments:

  1. aku nk cari buku tajuk yahudi ortodoks...ada lagi xstok

    ReplyDelete
  2. motherfucker of jewish orthodocs

    ReplyDelete
  3. ibnuyaacob is syiah

    ReplyDelete